op
Witajcie,
Mam kilka pytań odnośnie wspomagania kierownicy.
1. Zauważyłem wieczorem podczas manewrów na parkingu, że przy skręconych kołach lekko przygasają światła? Ma to jakiś związek z pompą?
2. Zdarza mu się podczas wyjeżdżania tyłem na skręconych kołach zgasnąć- ale tutaj bardziej stawiam na krokowca bo wolne obroty ma niestabilne.
3. Okolice pompy wspomagania i ten przewód co idzie w dół komory silnika są mokre- pytanie czy ruszać to, powymieniać oringi wraz z płynem?- czy też jak to krążą podwórkowe historie nowy płyn wypłucze i rozszczelni układ jeszcze bardzej
Ogólnie kierownica pracuje lekko i w maksymalnych położeniach nie słychać dźwięków piszczenia, rzężenia pompy stąd moje pytania czy da się z tym nazwijmy to "żyć" póki co
Mam kilka pytań odnośnie wspomagania kierownicy.
1. Zauważyłem wieczorem podczas manewrów na parkingu, że przy skręconych kołach lekko przygasają światła? Ma to jakiś związek z pompą?
2. Zdarza mu się podczas wyjeżdżania tyłem na skręconych kołach zgasnąć- ale tutaj bardziej stawiam na krokowca bo wolne obroty ma niestabilne.
3. Okolice pompy wspomagania i ten przewód co idzie w dół komory silnika są mokre- pytanie czy ruszać to, powymieniać oringi wraz z płynem?- czy też jak to krążą podwórkowe historie nowy płyn wypłucze i rozszczelni układ jeszcze bardzej
Ogólnie kierownica pracuje lekko i w maksymalnych położeniach nie słychać dźwięków piszczenia, rzężenia pompy stąd moje pytania czy da się z tym nazwijmy to "żyć" póki co
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?