Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

brak mocy z dołu


sinoptic
Zarejestrowani

op [attachment=9705][attachment=9705]Dzień dobry z rana. Wymiana przepływki niewiele dała. No, może poza wzrostem zużycia paliwa. Moc "z dołu" nadal kiepska. Załączam zrzuty z clipa. Może któryś z Kolegów coś tam wypatrzy. Śmierdzi trochę niespaloną ropą. EGR zaślepiony, odma wyczyszczona, zawór odmy nowy, filtr powietrza nowy. Spadek obrotów do 1500 na 2 biegu np. przy dojeździe do skrzyżowania z główną, a już nie daj boże trochę pod górkę, najczęściej kończy się koniecznością wbicia 1 biegu.

Załączone pliki

Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2016, 05:58 przez sinoptic.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Podłączyć się jeszcze raz i zwrócić uwagę, jak, i czy w ogóle, zmienia się wartość mierzona przez czujnik ciśnienia doładowania.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
sinoptic
Zarejestrowani

op
(23-10-2016, 06:17)ko-ma napisał(a): Podłączyć się jeszcze raz i zwrócić uwagę, jak, i czy w ogóle, zmienia się wartość mierzona przez czujnik ciśnienia doładowania.
Zdjęcie wykonane na postoju przy większych obrotach silnika. Coś tam się zmienia.

Załączone pliki

Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2016, 04:24 przez sinoptic.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Kolego masz dokładnie to samo co ja
[Obrazek: 48dd6a3dc03cecdf4796fb68df519707.jpg]
Zadaj stan tego wężyka

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2016, 06:00 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
zavadz
Zarejestrowani

Złączone pomiary o niczym jeszcze nie świadczą, różnica 100mbar jest rzeczą normalną dla turbo.

Obserwuj te wartości w czasie jazdy, jak masz dziurę kiedy nie ciągnie, ciśnij go i powyżej jej, zobacz jakie ciśnienie osiąga turbo, przy mocnym ciśnięciu powinno dojść do ok 2.25bar. Obserwuj też "RCO zaworu turbo", nie na postoju, a w czasie jazdy ma być nie większe niż 30%.

Turbiny ze zmienną geometrią nie diagnozuje się na wolnych obrotach!

Ps, nie jestem w temacie, ale jaką przepływkę założyłeś? Jeśli dałeś się namówić na zamiennik, to możesz szukać do usranej śmierci tej usterki, a i tak przepływa będzie trzymać i ograniczać moc...

CLIP Warszawa Bemowo

LICZNIKI  STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI  TPMS  AIRBAG


Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

U mnie akurat po podłączeniu nowego wężyka parametry turbiny na luzie wróciły do normy czyli do ciśnienia które jest zalacema w Clipie
Warto sprawdź ten wężyk to nic nie kosztuje

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

gdzie dokładnie idzie ten wężyk?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(27-10-2016, 08:58)Mati napisał(a): gdzie dokładnie idzie ten wężyk?
Od zaworka ktory jest pod zaworem odmy do takiego cylindra w okolicach egr (nie wiem co to a mechanika nie pytałam)

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Mati
Mati
Zarejestrowani

od to widać a dokąd?

aaa ok poszukam

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2016, 10:06 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
zavadz
Zarejestrowani

(27-10-2016, 10:04)pio555 napisał(a): Od zaworka ktory jest pod zaworem odmy do takiego cylindra w okolicach egr (nie wiem co to a mechanika nie pytałam)

To zapewne jest elektrozawór sterowania turbiny, do elektrozaworu dochodzi wężyk z podciśnieniem z vacuum pompy, a wychodzi wężyk ze zmiennym podciśnieniem do gruchy na turbinie( EGR jest obok turbiny).

a dlaczego na tym zdjęciu wężyk sterujący jest zaślepiony śrubą?? tego nie wiem, ale nie tak ma to wyglądać dla kogoś kto jest zielony w tej kwestii.

CLIP Warszawa Bemowo

LICZNIKI  STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI  TPMS  AIRBAG


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości