(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2016, 05:58 przez sinoptic.)
brak mocy z dołu
op
[attachment=9705][attachment=9705]Dzień dobry z rana. Wymiana przepływki niewiele dała. No, może poza wzrostem zużycia paliwa. Moc "z dołu" nadal kiepska. Załączam zrzuty z clipa. Może któryś z Kolegów coś tam wypatrzy. Śmierdzi trochę niespaloną ropą. EGR zaślepiony, odma wyczyszczona, zawór odmy nowy, filtr powietrza nowy. Spadek obrotów do 1500 na 2 biegu np. przy dojeździe do skrzyżowania z główną, a już nie daj boże trochę pod górkę, najczęściej kończy się koniecznością wbicia 1 biegu.
Podłączyć się jeszcze raz i zwrócić uwagę, jak, i czy w ogóle, zmienia się wartość mierzona przez czujnik ciśnienia doładowania.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
op
(23-10-2016, 06:17)ko-ma napisał(a): Podłączyć się jeszcze raz i zwrócić uwagę, jak, i czy w ogóle, zmienia się wartość mierzona przez czujnik ciśnienia doładowania.Zdjęcie wykonane na postoju przy większych obrotach silnika. Coś tam się zmienia. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2016, 04:24 przez sinoptic.)
Kolego masz dokładnie to samo co ja
Zadaj stan tego wężyka Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2016, 06:00 przez pio555.)
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Złączone pomiary o niczym jeszcze nie świadczą, różnica 100mbar jest rzeczą normalną dla turbo.
Obserwuj te wartości w czasie jazdy, jak masz dziurę kiedy nie ciągnie, ciśnij go i powyżej jej, zobacz jakie ciśnienie osiąga turbo, przy mocnym ciśnięciu powinno dojść do ok 2.25bar. Obserwuj też "RCO zaworu turbo", nie na postoju, a w czasie jazdy ma być nie większe niż 30%. Turbiny ze zmienną geometrią nie diagnozuje się na wolnych obrotach! Ps, nie jestem w temacie, ale jaką przepływkę założyłeś? Jeśli dałeś się namówić na zamiennik, to możesz szukać do usranej śmierci tej usterki, a i tak przepływa będzie trzymać i ograniczać moc...
CLIP Warszawa Bemowo
LICZNIKI STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI TPMS AIRBAG
U mnie akurat po podłączeniu nowego wężyka parametry turbiny na luzie wróciły do normy czyli do ciśnienia które jest zalacema w Clipie
Warto sprawdź ten wężyk to nic nie kosztuje Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (27-10-2016, 08:58)Mati napisał(a): gdzie dokładnie idzie ten wężyk?Od zaworka ktory jest pod zaworem odmy do takiego cylindra w okolicach egr (nie wiem co to a mechanika nie pytałam) Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
od to widać a dokąd?
aaa ok poszukam (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2016, 10:06 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (27-10-2016, 10:04)pio555 napisał(a): Od zaworka ktory jest pod zaworem odmy do takiego cylindra w okolicach egr (nie wiem co to a mechanika nie pytałam) To zapewne jest elektrozawór sterowania turbiny, do elektrozaworu dochodzi wężyk z podciśnieniem z vacuum pompy, a wychodzi wężyk ze zmiennym podciśnieniem do gruchy na turbinie( EGR jest obok turbiny). a dlaczego na tym zdjęciu wężyk sterujący jest zaślepiony śrubą?? tego nie wiem, ale nie tak ma to wyglądać dla kogoś kto jest zielony w tej kwestii.
CLIP Warszawa Bemowo
LICZNIKI STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI TPMS AIRBAG |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości