(27-10-2016, 10:38)zavadz napisał(a): do elektrozaworu dochodzi wężyk z podciśnieniem z vacuum pompy, a wychodzi wężyk ze zmiennym podciśnieniem do gruchy na turbinie( EGR jest obok turbiny).dokładnie
(27-10-2016, 10:38)zavadz napisał(a): a dlaczego na tym zdjęciu wężyk sterujący jest zaślepiony śrubą?? tego nie wiem, ale nie tak ma to wyglądać dla kogoś kto jest zielony w tej kwestiidlatego jest włożona śruba(wężyk był tak rozwalany że wlazła),żeby zaślepić i sprawdzić jak się zmienia paramenty bo nie było wężyka o właściwym fi pod ręką-po sprawdzeniu ,że jest ok musiałem jechać i kupić taki wężyk
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM