Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Osłona, maskownica silnika/kolektora i jej mocowanie


Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Witam,

Panowie i Panie wie ktoś może jak się nazywają albo jak szukać spinek, czy też zatrzasków, które trzymają osłonę silnika/ kolektora czy jak to nazwać. chodzi o ten ozdobny kawałek plastiku leżący na silniku z miejscem na cewki i korek wlewu oleju.

Mam zgubioną jedną spinkę od strony korka wlewu oleju, jak mniemam choć nie wiem gdzie powinna być od tej strony przymocowana i mi ta osłona lata więc chciałbym ją zamocować.

pomoże ktoś?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Markus
Zarejestrowani

Prawdopodobnie tą potrzebujesz. 
http://allegro.pl/spinka-zaczep-oslony-s...20647.html

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Markus za ten post post:
  • filozof
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Dzięki. Trzeba będzie zakupić

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(30-10-2016, 19:22)Markus napisał(a): Prawdopodobnie tą potrzebujesz. 
http://allegro.pl/spinka-zaczep-oslony-s...20647.html

Ok spinka kupiona. Ktoś podpowie gdzie ona powinna w tej osłonie siedzieć?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Markus
Zarejestrowani

[Obrazek: 536003c8fc74.jpg]

Na pokrywie masz "języczek" , tam wskakuje spinka.

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op No i jak to mówiły dzieci "pobite gary" Kwasny  Spinka przyszła, ale zauważyłem że ten języczek widoczny  na zdjęciu Markusa jest u mnie wyłamany. Pytanie czy da się coś podkleić zamiast niego żeby się spinka trzymała- Albo czy da się jakoś przymocować samą spinkę.