Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Zatarty silnik


Fighter88888
Zarejestrowani

op Witam
miał ktos stycznosc  z regenerowanymi silnikami?
jest opcja zakupu silnika

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(04-11-2016, 20:59)Fighter88888 napisał(a): miał ktos stycznosc  z regenerowanymi silnikami?
jakie źródło? jaka gwarancja?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

op
(04-11-2016, 21:02)pio555 napisał(a):
(04-11-2016, 20:59)Fighter888slask88 napisał(a): miał ktos stycznosc  z regenerowanymi silnikami?
jakie źródło? jaka gwarancja?

Śląskie ,jakaś firma ,oddaje silnik swój na wymianę , 3msc gwarancji silniki chyba 2003 r

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
koszt takiej operacji?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

op 1700 przesyłkę negocjuje , swój stary do zwrotu

Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

Za 1700 nie mozna zrobic remontu silnika. To nawet nie kwota na czesci...

Odpowiedz
Fighter88888
Zarejestrowani

op Jeżeli ktoś ma swój sprzęt to czemu nie ,chyba że nowy wał to wtedy bd drożej ,pierscienie i panewki to groszowa sprawa

Czy będzie pasował słupek 130km do osprzętu z 120km f9q
Słyszałem że te wersje nie są aż tak awaryjne

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2016, 22:15 przez Fighter88888.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Byl temat poruszany na forum.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Będzie

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(05-11-2016, 21:48)Fighter88888 napisał(a): Jeżeli ktoś ma swój sprzęt to czemu nie ,chyba że nowy wał to wtedy bd drożej ,pierscienie i panewki to groszowa sprawa

Czy będzie pasował słupek 130km do osprzętu z 120km f9q
Słyszałem że te wersje nie są aż tak awaryjne

No tak z tym, że panewki i pierścienie zrobisz sam i to za wiele mniejsze pieniądze. Wszystko zależy od tego w jakim stanie był silnik przed regeneracją, panewki główne, korbowe, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, śruby do głowicy, uszczelka miski olejowej, dekla zaworów do tego mycie całości, planowanie głowicy i kilka uszczelniaczy np. wału i wałka to taki mini remont. Nie spodziewam się aby bawili się w jakieś szlify wału itp. przynajmniej nie w tej cenie. Zależy w jakim stanie jest twój silnik czy przypadkiem za mniejsze pieniądze nie da się go zrobić i to na dobrych gratach ale we własnym zakresie.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości