SCENIC III Scenic 1,4TCE 130 KM, a LPG
1.4 ma pośredni wtrysk i podobno nie sprawia problemów przy gazowaniu (sam szukam auta z tym silnikiem i jeśli znajdę to zagazuję).
Co do regulacji zaworów to ASO twierdzi, że tam się nie reguluje zaworów, dowiedziałem się z innych źródeł, że nie ma tam klasycznej regulacji płytkami a luz należy sprawdzać co 60 tyś . km i reguluje się go przez wymianę szklanek. Mojzesz info które wkleiłeś dotyczy silnika 1.2. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-08-2015, 20:43 przez TomaszB.)
Do niedawna miałem 1.4 Tce z instalacją gazową zamontowałem przy przebiegu 22tyś i przejechałem nim 60tyś byłem bardzo zadowolony. Zajmuję się naprawą samochodów i kiedyś wpadł mi w ręce taki silnik z przeznaczeniem na części który dokładnie rozebrałem i obejrzałem ;
- wał, tłoki ,korbowody bardzo solidne wykonanie i wydaje mi się,że wytrzyma nawet zwiększenie mocy - głowica na pierwszy rzut oka dość delikatna ale po dokładnej analizie okazało się ,że materiały w niej zastosowane i samo wykonanie nie jedno wytrzyma - co do zaworów, to tak czy inaczej trzeba sprawdzać ich luzy, w moim przypadku po 60tyś na LPG nic się nie zmieniło Jedyny warunek to zamontować dobrą instalację w dobrym warsztacie bo silnik jest dość wymagający ze względu na wysokie doładowanie i cieszyć się tanią jazdą
W moim GS-ie założyłem instalacje przy 153tys. km i przejechałem 8.5 tys km i chodzi jak szfajcarski zegarek. w mieście miedzy 10 a 13l gazu pali, w trasie 8.5-9l na autostradzie przy 120km/h miedzy 10 a 11l a przy 140km/h miedzy 12 a 13l
pio555 napisał 27-10-2016, 16:33:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2016, 16:33 przez pio555.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości