halasma
537
1
120
66
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Ustka
halasma
Zarejestrowani
— 01-09-2020, 16:19
op
Czy, pomiedzy obiegiem?otwartym a zamknietym w waszych autach tez jest tak kolosalna roznica?
Niby chlodzi, ale na zewnetrznym dmucha fest, a na zamknietym jest sporo slabiej.
Terkotania zadnego nie słychać przy zmianie obiegu.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
•
polaq
2,300
18
627
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 01-09-2020, 16:38
Wyciągnij ramkę licznika i zajrzyj pod deskę czy ci się wygłuszenie deski nie odkleiło i nie zasłania wlotu powiertrza.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to polaq for this post
• halasma
ko-ma
9,465
27
1542
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 01-09-2020, 16:46
Ma być (prawie) jednakowo.
Szukaj błędu w obrębie kanału i klapy obiegu wewnętrznego.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
pawlosio
1,217
4
341
63
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
łódź
pawlosio
Zarejestrowani
— 01-09-2020, 18:58
U mnie też różnica była w scenic II 1.6 16V. Ale nie sprawdzałem drożności nawiewow
•
U mnie tak samo od nowości. Na wewnętrznym tylko mocniej huczy a efekt mizerny. Z tego powodu prawie go nie używam.
•
Mati
26,534
100
4784
4,444
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 03-09-2020, 01:52
U mnie też jest różnica, ale brak czasu na rwanie deski więc wewnętrznego nie używam..
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 03-09-2020, 21:26
To ja mam pytanie, gdzie jest otwór czerpni powietrza przy układzie zamknietym włączonym? Ale dokladnie w ktorym miejscu i jaki on jest duzy?
•
polaq
2,300
18
627
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 03-09-2020, 21:55
Kratka w lewym górnym rogu.
A na tym zdjęciu widać co zatyka otwór wlotowy jak odczepi się z mocowań.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2020, 22:09 przez polaq.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to polaq for this post
• Vertige73
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 03-09-2020, 22:07
Dzięki @ polaq
Swoim pytaniem gdzie sie czerpnia powietrza znajduje zmierzalem do tego, ze jesli jest tak usytuowana jak na foto wyzej, to normalne, ze bedzie mniejsza wydajnosc nadmuchu powietrza. I nie jest mozliwe zeby bylo na podobnym poziomie.
Praca wentylatora jest tak jak i jego budowa jest tak skonstruowana zeby wydajnie czerpac powetrze z zewnatrz od srodka wirnika i pompowac dalej. Na wlaczonym obiegu wewnetrznym powietrze jest z zenatrz wirnika pobierane gdzie on nie zostal do tego celu skonstruowany zeby zbierac powietrz po zewnetrznej stronie wirnika. Stad mamy wlasnie duzy spadek wydajnosci pompowanego powietrza jak i wiekszy hałas..
•
polaq
2,300
18
627
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 03-09-2020, 22:12
Nie do końca masz rację ponieważ wirnik znajduje się głębiej niż czerpnia. Do teko klapa ma odpowiedni kształt.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to polaq for this post
• A2-eR11
|