op
Witam serdecznie Forumowiczów.
Jestem posiadaczem Scenica 2 1.5 DCI 106KM, 2007r.
Mam go od miesiąca i niepokoi mnie kilka rzeczy.
Najważniejsza to ubytek oleju na ok. 500 km ubyło 0.5cm na bagnecie!
Pierwszą rzeczą jaką sprawdziłem to zawór odmy- oczywiście okazał się zalepiony i bez membrany. Idąc dalej tym tropem chcę wyczyścić odmę i spływ oleju do miski.
Pytanie jak się do tego dobrać? Na forum znalazłem tylko informację o odmach 1.9.
Czy ktoś z Was może podpowiedzieć mi jak odkręcić i jak przeczyścić, udrożnić moją odmę w 1.5 DCI.
Oczywiście zamówiłem już nowy zawór odmy (zamiennik) i czeka na zamontowanie.
Druga sprawa to to ,że od trzech dni silnik musi kręcić około 3-5 sekund aż zapali. Niezależnie czy zimny czy ciepły. Choć zdarza mu się też zapalić w 1 sekundzie.
Trzy dni temu zapalał "od dotyku" w pierwszej- drugiej sekundzie kręcenia.
Trzy dni temu odłączałem akumulator i odkręcałem jego podstawę żeby wsunąć linkę zmiany biegów w mocowanie na skrzyni. Tankowałem też Vervę na Orlenie. Czy te dwie rzeczy mogą mieć wpływ na długie kręcenie??? Czy to to tylko raczej zbieg okoliczności?
Pozdrawiam
Jestem posiadaczem Scenica 2 1.5 DCI 106KM, 2007r.
Mam go od miesiąca i niepokoi mnie kilka rzeczy.
Najważniejsza to ubytek oleju na ok. 500 km ubyło 0.5cm na bagnecie!
Pierwszą rzeczą jaką sprawdziłem to zawór odmy- oczywiście okazał się zalepiony i bez membrany. Idąc dalej tym tropem chcę wyczyścić odmę i spływ oleju do miski.
Pytanie jak się do tego dobrać? Na forum znalazłem tylko informację o odmach 1.9.
Czy ktoś z Was może podpowiedzieć mi jak odkręcić i jak przeczyścić, udrożnić moją odmę w 1.5 DCI.
Oczywiście zamówiłem już nowy zawór odmy (zamiennik) i czeka na zamontowanie.
Druga sprawa to to ,że od trzech dni silnik musi kręcić około 3-5 sekund aż zapali. Niezależnie czy zimny czy ciepły. Choć zdarza mu się też zapalić w 1 sekundzie.
Trzy dni temu zapalał "od dotyku" w pierwszej- drugiej sekundzie kręcenia.
Trzy dni temu odłączałem akumulator i odkręcałem jego podstawę żeby wsunąć linkę zmiany biegów w mocowanie na skrzyni. Tankowałem też Vervę na Orlenie. Czy te dwie rzeczy mogą mieć wpływ na długie kręcenie??? Czy to to tylko raczej zbieg okoliczności?
Pozdrawiam
pio555 napisał 31-03-2016, 19:43:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2016, 19:43 przez pio555.)