op
Siema, w którym miejscu znajduje się odpływ skroplin z klimatyzacji? Bo dzisiaj na upale zrobiłem ponad 100km przy włączonej klimie i na parkingu jak stanąłem to nic nie kapało A klime mam sprawną od paru dni bo kupiłem auto z zepsutą tak więc teraz zacząłem się zastanawiać czy odpływy są drożne. A jak by nie były to gdzie mogę się spodziewać wody w pierwszym momencie?
Odpływ skroplin
za tą osłoną plastikową co masz półkę nie daleko nóg (ta na dole), odkręć osłonę mieszka zmiany biegów i będziesz widział wężyk który najlepiej jest zdemontować. Sprawdzić czy jest drożny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2018, 15:05 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
dziś akurat przyjechało auto z zapchanym odpływem to kilka zdjęć udało się zrobić :
odpływ widać po zdjęciu osłon pod lewarkiem,nie trzeba zdejmować schowka ,u nas akurat został zdjęty w innym celu otwór biegnący pod auto został przedmuchany sprężonym powietrzem, dodatkowo puściłem wężem ogrodowym wodę by sprawdzić czy woda wydostaje się pod auto .Sam gumowy wężyk został wyczyszczony a zwężka w nim powiększona .
4 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi andrzej27r za ten post post:
• haszczurur, Mak400, skrodzka, Wozny84 (06-06-2018, 21:56)andrzej27r napisał(a): dziś akurat przyjechało auto z zapchanym odpływem to kilka zdjęć udało się zrobić : Nie wiem w jakim celu fabryka zrobiła to przewężenie w gumowej rurce, nie dość, że taka pokręcona to w środku jakaś gumowa *****. Ostatnio przy okazji wymiany linek biegów też profilaktycznie zajrzałem do wężyka skroplin. (08-06-2018, 14:00)gandw napisał(a): o wyjęcia tej rurki nie trzeba niczego demontować,ale po co się męczyć tylko dwie śrubki pod radiem i spinka na dole i już się odchyla plastik i dostęp lepszy
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
u nas musieliśmy ściągać plastiki ,z innego powodu,rurka chłodząca schowek została odłączona ,no i trzeba było dostać się do rezystora dmuchawy ,inaczej można by pominąć demontaż schowka ,do wyjęcia tej rurki wygodniej jest chociażby odchylić obudowę pod lewarkiem,jak na ślepo poszarpać sobie ręce,zależy kto co woli .Musieliśmy obudowę ściągnąć jeszcze z jednego powodu,po odłączeniu rurki,polało się trochę wody ,i trzeba było osuszyć zalane miejsce.Aby być pewnym ,że układ nie zapchal się dalej przedmuchaliśmy rurkę idącą pod auto sprężonym powietrzem ,więc celować tam pistoletem przy założonej obudowie jakoś mało realne jest .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2018, 14:55 przez andrzej27r.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości