Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Rura od intercoolera


bibas
Zarejestrowani

op witam. czy dziurka w rurze od intercolera z której delikatnie pryska olej przy lepszym bucie na obrotach będzie powodowało że muli mi auto i olej tamtędy delikatnie też ucieka ? próbowałem zakleić ją taśmą taką gumową na chwile było dopóki nie przytopiło taśmy od temp. tylko podmiana rury zostaje ? cały silnika zafajdany tym olejem a miesiąc temu był robiony kapitał. pozdrawiam

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

W odcinku między intrecoolerem, a końcówką układu dolotowego panuje wysokie ciśnienie, więc jeśli jest jakaś dziura może zaowocować to utratą mocy. Olej w tamtym miejscu oznacza problemy z układem odmy olejowej, albo samą turbosprężarką.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • bibas
bibas
Zarejestrowani

op
(27-05-2018, 15:28)Highwayman1990 napisał(a): W odcinku między intrecoolerem, a końcówką układu dolotowego panuje wysokie ciśnienie, więc jeśli jest jakaś dziura może zaowocować to utratą mocy. Olej w tamtym miejscu oznacza problemy z układem odmy olejowej, albo samą turbosprężarką.

problem z odmą czyli co może być ?

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Ta dziura to pół biedy gorzej, że silnik upaprany olejem. W tych przewodach i rurach zawsze będzie trochę oleju ale nie aż tyle żeby wszystko pływało. Tym bardziej, że jak twierdzisz silnik po remoncie. Czy aby to nie jest tak, że silnik muli ale nie jest to spowodowane tą dziurą a źle wykonanym remontem.

Odpowiedz
bibas
Zarejestrowani

op
(27-05-2018, 15:46)haszczurur napisał(a): Ta dziura to pół biedy gorzej, że silnik upaprany olejem. W tych przewodach i rurach zawsze będzie trochę oleju ale nie aż tyle żeby wszystko pływało. Tym bardziej, że jak twierdzisz silnik po remoncie. Czy aby to nie jest tak, że silnik muli ale nie jest to spowodowane tą dziurą a źle wykonanym remontem.

nie nie silnik wył remontowany bo nie było ciśnienia wogóle i nie palił .silnik rozrząd itd nowe. przed remontem muliło też kontrolka świec + muli go dodam że nie mam też tej rury co dolatuje powietrze do obudowy filtra powietrza.   jedno i drugie może powodować że muli aż tak że na 2 muszę pod gore jechać ?

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.

Odpowiedz
bibas
Zarejestrowani

op
(27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.

a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(27-05-2018, 15:56)bibas napisał(a):
(27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.

a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?

Oczywiście, między innymi po to jest intercooler, czyli chłodnica powietrza doładowanego.

Odpowiedz
bibas
Zarejestrowani

op
(27-05-2018, 16:01)Highwayman1990 napisał(a):
(27-05-2018, 15:56)bibas napisał(a):
(27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.

a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?

Oczywiście, między innymi po to jest intercooler, czyli chłodnica powietrza doładowanego.

   NO ALE JAK JEST GORĄCO NA ZEWNĄTRZ ?

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(27-05-2018, 16:08)bibas napisał(a):
(27-05-2018, 16:01)Highwayman1990 napisał(a):
(27-05-2018, 15:56)bibas napisał(a):
(27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.

a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?

Oczywiście, między innymi po to jest intercooler, czyli chłodnica powietrza doładowanego.

   NO ALE JAK JEST GORĄCO NA ZEWNĄTRZ ?

To silnik osiąga wyższą temperaturę roboczą, to masz większe spalanie, mniejszą moc. Serio myślisz, że konstruktorzy tak dla hecy ciągną dolot na front samochodu poza komorę silnika?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości