bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 15:19
op
witam. czy dziurka w rurze od intercolera z której delikatnie pryska olej przy lepszym bucie na obrotach będzie powodowało że muli mi auto i olej tamtędy delikatnie też ucieka ? próbowałem zakleić ją taśmą taką gumową na chwile było dopóki nie przytopiło taśmy od temp. tylko podmiana rury zostaje ? cały silnika zafajdany tym olejem a miesiąc temu był robiony kapitał. pozdrawiam
Załączone pliki
Miniatury
•
Highwayman1990
2,213
15
1006
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
W odcinku między intrecoolerem, a końcówką układu dolotowego panuje wysokie ciśnienie, więc jeśli jest jakaś dziura może zaowocować to utratą mocy. Olej w tamtym miejscu oznacza problemy z układem odmy olejowej, albo samą turbosprężarką.
bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 15:37
op
(27-05-2018, 15:28)Highwayman1990 napisał(a): W odcinku między intrecoolerem, a końcówką układu dolotowego panuje wysokie ciśnienie, więc jeśli jest jakaś dziura może zaowocować to utratą mocy. Olej w tamtym miejscu oznacza problemy z układem odmy olejowej, albo samą turbosprężarką.
problem z odmą czyli co może być ?
•
haszczurur
2,447
22
703
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Ta dziura to pół biedy gorzej, że silnik upaprany olejem. W tych przewodach i rurach zawsze będzie trochę oleju ale nie aż tyle żeby wszystko pływało. Tym bardziej, że jak twierdzisz silnik po remoncie. Czy aby to nie jest tak, że silnik muli ale nie jest to spowodowane tą dziurą a źle wykonanym remontem.
•
bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 15:50
op
(27-05-2018, 15:46)haszczurur napisał(a): Ta dziura to pół biedy gorzej, że silnik upaprany olejem. W tych przewodach i rurach zawsze będzie trochę oleju ale nie aż tyle żeby wszystko pływało. Tym bardziej, że jak twierdzisz silnik po remoncie. Czy aby to nie jest tak, że silnik muli ale nie jest to spowodowane tą dziurą a źle wykonanym remontem.
nie nie silnik wył remontowany bo nie było ciśnienia wogóle i nie palił .silnik rozrząd itd nowe. przed remontem muliło też kontrolka świec + muli go dodam że nie mam też tej rury co dolatuje powietrze do obudowy filtra powietrza. jedno i drugie może powodować że muli aż tak że na 2 muszę pod gore jechać ?
•
Highwayman1990
2,213
15
1006
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.
•
bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 15:56
op
(27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.
a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?
•
Highwayman1990
2,213
15
1006
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
(27-05-2018, 15:56)bibas napisał(a): (27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.
a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?
Oczywiście, między innymi po to jest intercooler, czyli chłodnica powietrza doładowanego.
•
bibas
37
0
0
2
SC I ph II
2002
1.9 dCi 102KM, 2000-2003
Sanok
bibas
Zarejestrowani
— 27-05-2018, 16:08
op
(27-05-2018, 16:01)Highwayman1990 napisał(a): (27-05-2018, 15:56)bibas napisał(a): (27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.
a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?
Oczywiście, między innymi po to jest intercooler, czyli chłodnica powietrza doładowanego.
NO ALE JAK JEST GORĄCO NA ZEWNĄTRZ ?
•
Highwayman1990
2,213
15
1006
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
(27-05-2018, 16:08)bibas napisał(a): (27-05-2018, 16:01)Highwayman1990 napisał(a): (27-05-2018, 15:56)bibas napisał(a): (27-05-2018, 15:55)Highwayman1990 napisał(a): Odpływ z odmy może być niedrożny, lub zaworek uszkodzony. Brak rury dolotowej przed filtrem oczywiście też może być problemem, bo do dolotu dostaje się gorące powietrze z komory silnika zamiast z zewnątrz.
a to jest różnica czy dostaje się gorące powietrze czy zimne ?
Oczywiście, między innymi po to jest intercooler, czyli chłodnica powietrza doładowanego.
NO ALE JAK JEST GORĄCO NA ZEWNĄTRZ ?
To silnik osiąga wyższą temperaturę roboczą, to masz większe spalanie, mniejszą moc. Serio myślisz, że konstruktorzy tak dla hecy ciągną dolot na front samochodu poza komorę silnika?
•
|