SCENIC II PH I Elektryczna nagrzewnica


Grzesieksz
Zarejestrowani

Aktywowane jak zobaczyłem wtyczkę haha. Ale po ściągnięciu osłony pod lewarkiem okazało się że jest tylko wtyczka

Także myślę że wystarczy założyć i odpalić

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2017, 10:49 przez Grzesieksz.)

Jest jak jest Biggrin
Odpowiedz
kszyba
Zarejestrowani

Ostatnio pod wpływem desperacji zdemontowałem grzałkę i włączyłem silnik mając ją w łapach. Grzałka momentalnie nagrzała się aż nie można było jej dotknąć. Po zamontowaniu coś tam czuć z nawiewów ale szału nie ma.
Czy byłby ktoś tak miły i dokładnie opisał jak ma to grzać z 19.DCI ?
Chodzi mi o włożenie termometru w wylot kratki i zmierzenie temperatury w funkcji czasu żebym mógł (nie tylko ja) ocenić czy działa podobnie.

Odpowiedz
Grzesieksz
Zarejestrowani

Grzałka dzisiaj założona . Trochę rzeźbienia było  Biggrin. Powiem szczerze opłaciło , efekt super. Cieplutko powietrze po paru sekundach.

Załączone pliki

Miniatury
               

Jest jak jest Biggrin
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Grzesieksz za ten post post:
  • #asiarek
Mati
Moderatorzy

Online
taik z ciekawości spytam bo ta grzałka ma chyba 1000W jaki masz alternator?

Cheers   Zapraszamy na V Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 31.05--03.06.2018 roku 
Odpowiedz
Grzesieksz
Zarejestrowani

(04-01-2018, 17:32)Mati napisał(a): taik z ciekawości spytam bo ta grzałka ma chyba 1000W jaki masz alternator?

 110 A  valeo

Jest jak jest Biggrin
Odpowiedz
Dowmorth
Zarejestrowani

Szanowne koleżeństwo, ile czasu powinny pracować elektryczne grzałki (te w kabinie) jak włączę podgrzewanie szyby to włączają się na chwilę i wcale nie czuję żeby jakieś ciepło wiało na szybę, a jak wiatrak osiągnie pełną prędkość to stopniowo się wyłączają pomimo tego, że w środku zimno jak w psiarni. Wiatrak dalej kręci na maxa lecz wciąż nawiewa tylko zimne powietrze. Podłączyłem kontrolki pod każdą z grzałek bo tylko słyszałem cykanie przekaźników, a nie miałem informacji jaki jest tego efekt. Teraz doskonale widać, która i kiedy się odpala co nie zmienia faktu, że mam spore wątpliwości co do poprawności działania tego układu. Może ktoś u siebie może zrobić taki test i orientacyjnie określi czas jaki u Testerki/Testera pracowały te grzałki. Wyznacznikiem w taki teście może być ciepły nawiew na szybę jak zacznie wiać coraz zimniejsze będzie to oznaczać zakończenie cyklu odparowania szyby pomimo włączonego przycisku podgrzewania szyby. Jakieś sugestie, porady mile widziane.
Pozdrawiam

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości