Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Przyrząd do wkręcania tylnych tłoczków hamulcowych - elektryczny ręczny


certino
Zarejestrowani

op Witam

Czy ktoś posiada takowy i byłby w stanie podać rozstaw i wymiary pinów? Chciałbym sobie dorobić takowy przyrząd.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

A nie lepiej kupic zestaw za 20-30zl z allegro? Ja kupiłem za 19zl pomógł w wielu autachBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
certino
Zarejestrowani

op Tylko z tego co widzę to mój scenic na 3 wpusty w tloczku co 120 stopni a zestawy poniżej 100 nie mają takiej końcówki.

Odpowiedz
kazik52
Zarejestrowani

Przede wszystkim zanim zaczniesz wkręcać to podłącz Clip

          Diagnostyka CLIP V200  ---- Wzbudzacz czujników ciśnienia kół ZC-02   

       
         

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

W SC III są serwomotorki. Tłoczki się cofa diagnoskopem i adaptuje po wymianie klocków.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • PRZEMO, woser
lolo001
Zarejestrowani

Odkręć silniczek (dwie śruby) w wystającą oś włóż klucz torks i obracaj jednocześnie wciskając tłok hamulca, robiłem tak już dwa razy i nie potrzeba clipa ani trybu serwisowego

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi lolo001 za ten post post:
  • Romanb777
pio555
Junior Administratorzy

(07-03-2019, 16:35)lolo001 napisał(a): Odkręć silniczek (dwie śruby) w wystającą oś włóż klucz torks i obracaj jednocześnie wciskając tłok hamulca, robiłem tak już dwa razy i nie potrzeba clipa ani trybu serwisowego
w PH I nie ale w PH II juz tak

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
certino
Zarejestrowani

op Clipa mam więc nie było problemu. Tryb serwisowy, potem narzędzie które dorobiłem (3 bolce co 120 stopni, na średnicy 31 mm. Średnica bolców 4mm, wysokośc 7 mm. Poszło bez problemu.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Arleta Zarzycka
Zarejestrowani

Wystarczy odpuścić hamulec, odpiąć przewody a następnie za pomocą specjalnie przygotowanych przewodów z wsuwkami połączyć zamieniając biegunowość i zaciągnąć hamulec. Tłoczki zamiast docisnąć klocki cofną się. Po wymianie podpiąć wszystko "oo staremu". Po uruchomieniu silnika wywali błędy ABS i ESP przed pierwszym ruszaniem zwolnić ręcznie i przejechać spokojnie kilkadziesiąt metrów kilka razy hamują. Następnie rozpędzić się powyżej 50 km/h i też Przyhamować. Błędy znikną. Przerobione 2 razy w moim ph3 2013r.
pio555 napisał 10-01-2020, 20:57:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2020, 20:57 przez pio555.)

Odpowiedz
JERZY
Zarejestrowani

(10-01-2020, 20:40)Arleta Zarzycka napisał(a): Wystarczy odpuścić hamulec, odpiąć przewody a następnie za pomocą specjalnie przygotowanych przewodów z wsuwkami połączyć zamieniając biegunowość i zaciągnąć hamulec. Tłoczki zamiast docisnąć klocki cofną się. Po wymianie podpiąć wszystko "oo staremu". Po uruchomieniu silnika wywali błędy ABS i ESP przed pierwszym ruszaniem zwolnić ręcznie i przejechać spokojnie kilkadziesiąt metrów kilka razy hamują. Następnie rozpędzić się powyżej 50 km/h i też Przyhamować. Błędy znikną. Przerobione 2 razy w moim ph3 2013r.

Dokładnie tak jak pisze Arleta Zarzycka z tą różnicą, że miałem inną procedurę z błędami. Po odpaleniu silnika zaciągnąłem hamulec, ruszając nastąpiło automatyczne zwolnienie i błędy same znikły ...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2020, 21:06 przez JERZY.)

Clip podlaskie 602 158 631
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości