Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Tylne tarcze gorące


difo
Zarejestrowani

op Hej, wracając z wakacji dystans 1400km zauważyłem na postoju że tylne tarcze są bardziej gorące niż przednie?? 3 osoby w aucie, średnio dynamiczna jazda. Tarcze klocki wymienione "ATE" zregenerowane zaciski wszystko sprawne, wymieniony płyn hamulcowy przed długą trasą. To normalne by tył mocniej się grzał niż przednie tarcze ? Dodam że nic nie telepie zero skrzywień tarcz czy innych problemów.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Tył nie może być cieplejszy od przodu, coś trze u się grzeje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi siwusek216 za ten post post:
  • difo, Mati
difo
Zarejestrowani

op Właśnie to dziwne bo samochód jeździ normalnie nie czuć oporu toczenia..... ręczny zaciąga i puszcza nie czuć by coś blowało koła. Symetrycznie po obu stronach.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Wystarczy jak linki ręcznego nie do końca puszcza, nie odczujesz tego przy jeździe, ale po np zwiększonym troszkę spalaniu czy właśnie gorącym kole.
Po postoju i zwolnieniu ręcznego odsuną ręcznie dźwignie hamulca ręcznego przy zacisku, obie strony. Zrób kilka km i sprawdź, jak wyżej pisali. Cieplejsze niż przód być nie moga, tył dużo mniej hamuje niż przód.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • difo
scrabi
Zarejestrowani

@ Mati
Ale TO S III
tu linek brak. Są silniczki przy zaciskach.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • difo, Mati
Mati
Zarejestrowani

Sorry, auto na podnośnik i sprawdzić jak się kręcą koła, czy nie ma oporu.

Radzio bardzo słuszna uwaga

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • difo
difo
Zarejestrowani

op No właśnie są silniczki, Te silniczki .... to rozbieralne jest ? da się to wyregulować ręcznie? Czy tak zrobione że tylko idzie kupić nowe bo zużyte i nie psrawne ?

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Regeneracja zacisków nie zawsze pomaga.
Tył auta w górę i sprawdzić opory toczenia.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi krzysztofk za ten post post:
  • difo
Mati
Zarejestrowani

A czy koła obydwa z tyłu są takiej samej / podobnej temperatury?

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
difo
Zarejestrowani

op Tarcze są tak samo gorące po obu stronach.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości