Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Wymiana 1.4TCe na 2.0 140KM


Kliwer
Zarejestrowani

op Witam.
Dość mocno irytuje mnie już wypadanie zapłonu w moim 1.4TCe i rozważam opcje. Czytałem o wymianach na 1.6 lecz z opisów po wymianie są informacje iż jest mułowaty w porównaniu do 1.4 więc taka opcja mnie nie interesuje. Czy jest tu ktoś kto miał możliwość jazdy 1.4 oraz 2.0 aby się wypowiedzieć? Pytanie też, czy jest opcja spasowania silnika 2.0 z moją skrzynią manualną z 1.4? (niedaleko mnie jest dostępny Sc3 2.0 z uszkodzoną skrzynią) Magik z Allegro na wiadomości nie odpisuje (bo przecież po co) - czy ktoś kto korzystał z wymiany silnika u niego jest w stanie mi odpowiedzieć na kilka pytań co do wymiany u niego? Co ze startym silnikiem? Zostaje u niego czy dostaję z powrotem? Ile czasu zajęła wymiana?

Było:
Opel Astra F Classic -> Chrysler PT Cruiser -> Renault Grand Scenic II 2004 1.5 dCi -> Renault Grand Scenic II 2007 1.5 dCi
Jest: 
Renault Grand Scenic III 2009 1.4 TCe
Renault Grand Scenic II 2005 1.9 dCi
Odpowiedz
pawlosio
Zarejestrowani

Hej. Wszystko było opisane gdzieś tu na forum...
Magic pewnie nie odpowiada na wiadomości bo i ja nie wiem czy bym na setki pytań odpisywał..a próbowałeś do niego zadzwonić i się dopytać i porozmawiać?

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(04-10-2025, 18:49)Kliwer napisał(a): Magik z Allegro na wiadomości nie odpisuje (bo przecież po co)
Zupełnie mnie to nie dziwi. Musiałby nic innego nie robić tylko siedzieć w necie i odpisywać na setki zwykle głupich pytań.

Odpowiedz
Kliwer
Zarejestrowani

op Jestem z pokolenia, które nie przepada za dzwonieniem. Poza tym, dziś o tej porze i tak się nie dodzwonię.
Zakładam, że te setki głupich pytań są powtarzające się, więc wystarczyłoby uzupełnić opis ogłoszenia o te najczęściej występujące jak i podstawowe o które pytam wcześniej - co ze starym silnikiem oraz ile czasu trwa podmiana.

Było:
Opel Astra F Classic -> Chrysler PT Cruiser -> Renault Grand Scenic II 2004 1.5 dCi -> Renault Grand Scenic II 2007 1.5 dCi
Jest: 
Renault Grand Scenic III 2009 1.4 TCe
Renault Grand Scenic II 2005 1.9 dCi
Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

(04-10-2025, 21:15)Kliwer napisał(a): Jestem z pokolenia, które nie przepada za dzwonieniem.

Magik zaś, jest z pokolenia, które nie przepada za pisaniem.
Możecie się nie dogadać.

Wysłane z Redmi 13

Odpowiedz
[-] 6 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • Lepus, PunkRock86, Roming, scrabi, wojteks, Wozny84
Kliwer
Zarejestrowani

op Pewnie tak.
Mniejsza o to.
Czy jest ktokolwiek w stanie odpowiedzieć na pozostałe pytania?
Czy jest tu ktoś kto miał możliwość jazdy 1.4 oraz 2.0 aby się wypowiedzieć?
Czy jest opcja spasowania silnika 2.0 z moją skrzynią manualną z 1.4?

Było:
Opel Astra F Classic -> Chrysler PT Cruiser -> Renault Grand Scenic II 2004 1.5 dCi -> Renault Grand Scenic II 2007 1.5 dCi
Jest: 
Renault Grand Scenic III 2009 1.4 TCe
Renault Grand Scenic II 2005 1.9 dCi
Odpowiedz
Gieno555
Zarejestrowani

@ Kliwer nigdy wolnossący nie będzie tak ,,ciągnał" jak turbo
 
Dodatkowo w uturbionym już przy 2 tyś obrotów masz dostępną pełną moc
 Przy zwykłym musi to być około 4 tyś obrotów. Tych silników nie da się porównać.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Gieno555 za ten post post:
  • scrabi
twilk7
Zarejestrowani

(04-10-2025, 22:00)Kliwer napisał(a): Czy jest opcja spasowania silnika 2.0 z moją skrzynią manualną z 1.4?

Jeżeli dorobisz kielich to skrzynie założysz, tylko do tego jeszcze półosie , zapewne sterowanie .....
Koszty, koszty, koszty. I to spore.

Wysłane z Redmi 13

Odpowiedz
Kliwer
Zarejestrowani

op Ok. Dziękuję za odpowiedzi.

Było:
Opel Astra F Classic -> Chrysler PT Cruiser -> Renault Grand Scenic II 2004 1.5 dCi -> Renault Grand Scenic II 2007 1.5 dCi
Jest: 
Renault Grand Scenic III 2009 1.4 TCe
Renault Grand Scenic II 2005 1.9 dCi
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości