Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC IV Brak głosu podczas rozmowy Bluetooth


arektaker
Zarejestrowani

op Witam grupę Biggrin
Od niedawna jestem posiadaczem samochodu Renault Scenic IV 2016 rok. 
Samochód sprawuje się okej jednak zauważyłem niepokojący problem dlatego zwracam się w waszą stronę bo nie chce jechać do ASO. Otóż paruje swój telefon Samsung Galaxy s6 Edge. Muzyka przez bluetooth działa dobrze bez zarzutu jednak problem pojawia się podczas rozmowy telefonicznej. Z poziomu radia mogw wykonać połączenie z listy kontaktów jednak nie słyszę w głośnikach rozmówcy ani on nie słyszy mnie tak jak by mikrofon nie działał. Na dodatek dodam iż jeśli połączenie jest przychodzące to pojawia się na radio komunikat o połączeniu jest głos dzwonka jednak rozmówca w swojej słuchawce słyszy rozmowa zawieszona czyli tak jak by radio samo zawieszało połączenie dzieje się tak za każdym razem muszę wznowić na telefonie rozmowę by kontynuować. Po takim zajęciu tak jak wyżej napisałem dalej nie słychać drugiej osoby ani ona mnie. Próbowałem zmienić telefon na inny z androidem również iPhone nic nie działa efekt ten sam. Ciekawostką jest fakt że polecenia głosowe działają bez zarzutu. 
W ustawieniach rozmowy Bluetooth jest głos rozmowy na full tak samo jak wzmocnienie mikrofonu i dalej nie działa.
Spotkał się ktoś z takim czymś? 
Bardzo proszę o pomoc i czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam!
PunkRock86 napisał 23-05-2020, 08:47:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2020, 08:47 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
goger19
Zarejestrowani

Cześć,

Czy udało Ci się rozwiązać problem?
Ja mam to samo. Nawet ASO wymieniło mi rlink, ale nie pomogło. 

Pozdrawiam

Odpowiedz
cruyf
Zarejestrowani

Miałem takie same objawy. Męczyło mnie to kilka - kilkanaście dni, nic nie pomagało.
Zdecydowałem się na reset ustawień (powrót do ustawień fabrycznych) i to rozwiązało problem.
Oczywiście wszystko trzeba było ponownie sparować przez BT z rlinkiem.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości