op
Cześć, świeżo po wymianie maglownicy wraz z drążkami, pojawił się problem z „myszkowaniem” auta po drodze i ciągłymi „korektami” pozycji kierownicy w czasie jazdy na wprost. Po niecałych 2 tygodniach takiej sytuacji, okazało się, że osłona gumowa z jednej strony maglownicy jest rozerwana, a sama maglownica źle ustawiona (listwa przesunięta). Do tego wyskakuje błąd ESP przy maksymalnie skręconych kołach w prawo.
Zatem reklamacja u mechanika.
Dzisiaj odbieram pojazd - kultura jazdy znacznie poprawiona, niby maglownica poprawiona, obie gumy wymienione, poprawiony zacisk na krzyżaku kolumny kierowniczej, zrobiona geometria.
Efekt - kierownica prosto, brak myszkowania ogólnie ok, ale…
No właśnie „ale” - zakres obrotu kierownicy w prawo to 1,5 obrotu, natomiast w lewo to jakieś 1,25 obrotu…
No i teraz pytanie, czy w waszych Scenicach macie równą ilość obrotów lewo-prawo oraz czy ktoś się orientuje, czy taka różnica jest jakkolwiek dopuszczalna lub nie?
Zatem reklamacja u mechanika.
Dzisiaj odbieram pojazd - kultura jazdy znacznie poprawiona, niby maglownica poprawiona, obie gumy wymienione, poprawiony zacisk na krzyżaku kolumny kierowniczej, zrobiona geometria.
Efekt - kierownica prosto, brak myszkowania ogólnie ok, ale…
No właśnie „ale” - zakres obrotu kierownicy w prawo to 1,5 obrotu, natomiast w lewo to jakieś 1,25 obrotu…
No i teraz pytanie, czy w waszych Scenicach macie równą ilość obrotów lewo-prawo oraz czy ktoś się orientuje, czy taka różnica jest jakkolwiek dopuszczalna lub nie?