Kapitan Powolny
986
0
127
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
Witajcie,
Jako że polubiłem gabaryty mojego obecnego "autobusu" i dzielnie wozi mnie tam gdzie chcę to pozostaję przy Reni, ale rozglądam się za SCII w konkretnej specyfikacji.
SCII phII z silnikiem 2.0T
Przeglądając portale z ogłoszeniami to tych modeli jest jak na lekarstwo? Czy faktycznie jest to tak niepopularny model, że zostaje tylko coś ściągniętego z zagranicy? Bo z polskiego rynku i w miarę pewnego to prawie nie widziałem
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
pio555
30,574
122
10626
2,914
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 24-03-2020, 23:30
2.0 T to praktycznie najdrozsza wersja SC II wiec jest ich mało a z rynku polskiego praktycznie nie istnieje....
Te.ktore pojawiają sie na rynku to w wiekszosci zajezdzone trupy.....znaleźć dobry egzemplarz jest niezmiernie trudno
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
paker228
2,961
26
2869
4,124
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 25-03-2020, 06:41
No i jeśli już ktoś to m to raczej nie sprzedaje bo silnik jest fajny mocny zrywny i jak to mówią idiotoodporny.
Jeśli bardzo chcesz 2.0T to zawsze będziesz musiał iść na jakieś ustępstwa - typu albo będzie zaniedbany wizualnie, albo po lekkiej stłuczce, albo z dużym (i/lub) cofniętym przebiegiem. Białych kruków z tym silnikiem nie ma.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-2020, 06:41 przez paker228.)
•
scrabi
32,540
101
12130
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 25-03-2020, 07:35
2.0T.jedyny SŁUSZNY benzynowy silnik w SC II. Gdyby jeszcze były z automatem 6 biegowym.... Hmmmmm myślę że wtedy by ludzie jeździli nimi do śmierci...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
PatiEK
784
1
220
29
SC II ph II
2007
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Warszawa
PatiEK
Zarejestrowani
— 25-03-2020, 08:57
phI było trochę. phII nie widziałem.
•
maciej1486
20,841
22
2260
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ja i tak wolalbym kupić np SII PHII z 1.9dci lub 2.0dci niż benzyne 2.0T dajac ile tyś więcej;) moc podobna, częsci, które moga paść również( dwumas, turbo). )
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Kapitan Powolny
986
0
127
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
(25-03-2020, 10:34)maciej1486 napisał(a): Ja i tak wolalbym kupić np SII PHII z 1.9dci lub 2.0dci niż benzyne 2.0T dajac ile tyś więcej;) moc podobna, częsci, które moga paść również( dwumas, turbo).)
z tego co wiem w benzynie nie ma dwumasy
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
•
pio555
30,574
122
10626
2,914
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 25-03-2020, 12:41
(25-03-2020, 12:28)Kapitan Powolny napisał(a): z tego co wiem w benzynie nie ma dwumasy jest
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Qmaty
42
1
14
3
SC II ph I
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Osiek
Qmaty
Zarejestrowani
— 25-03-2020, 12:44
Dwumas w benzynie przy normalnej jeździe wytrzymuje więcej jak w dizlu.Wymieniałem w moim sprzęgło przy 225 tys. i dwumas był w dobrym stanie-sprzęgło i dwumas było fabryczne.W 2.0T turbina jest chłodzona cieczą więc też ją trochę ciężej zepsuć.Nie masz wtryskiwaczy...pompy wysokiego ciśnienia...które kosztują przy regeneracji.Osobiście to nawet nie spojrzałbym na dizla przy czym mój poprzedni scenic to był dizel.
Kapitan Powolny
986
0
127
14
SC III ph I
2009
1.6 16V 110KM, 2014-2016
Poznań
op
(25-03-2020, 12:44)Qmaty napisał(a): Dwumas w benzynie przy normalnej jeździe wytrzymuje więcej jak w dizlu.Wymieniałem w moim sprzęgło przy 225 tys. i dwumas był w dobrym stanie-sprzęgło i dwumas było fabryczne.W 2.0T turbina jest chłodzona cieczą więc też ją trochę ciężej zepsuć.Nie masz wtryskiwaczy...pompy wysokiego ciśnienia...które kosztują przy regeneracji.Osobiście to nawet nie spojrzałbym na dizla przy czym mój poprzedni scenic to był dizel.
Otóż to. Też czytałem że ta turbina (ponoć konstrukcja mitsubishi) dzięki chłodzeniu wodą lepiej znosi warunki pracy i z zasady jest raczej idiotoodporna.
Co do całego układu wtryskowego diesla- to niestety, ale przy aucie z takiego rocznika trzeba będzie się liczyć z jego ścisłym doglądaniem i kosztami ( a te do małych nie należą).
Dlatego właśnie szukam benzyny- mniej potencjalnych elementów, które mogą się popsuć
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
|