Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II 2.0T- czy to biały kruk?


Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Witajcie,

Jako że polubiłem gabaryty mojego obecnego "autobusu" i dzielnie wozi mnie tam gdzie chcę to pozostaję przy Reni, ale rozglądam się za SCII w konkretnej specyfikacji.

SCII phII z silnikiem 2.0T

Przeglądając portale z ogłoszeniami to tych modeli jest jak na lekarstwo? Czy faktycznie jest to tak niepopularny model, że zostaje tylko coś ściągniętego z zagranicy? Bo z polskiego rynku i w miarę pewnego to prawie nie widziałem

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Kapitan Powolny za ten post post:
  • Marcin_kendziro
pio555
Junior Administratorzy

Online
2.0 T to praktycznie najdrozsza wersja SC II wiec jest ich mało a z rynku polskiego praktycznie nie istnieje....
Te.ktore pojawiają sie na rynku to w wiekszosci zajezdzone trupy.....znaleźć dobry egzemplarz jest niezmiernie trudno

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
paker228
Zarejestrowani

No i jeśli już ktoś to m to raczej nie sprzedaje bo silnik jest fajny mocny zrywny i jak to mówią idiotoodporny.
Jeśli bardzo chcesz 2.0T to zawsze będziesz musiał iść na jakieś ustępstwa - typu albo będzie zaniedbany wizualnie, albo po lekkiej stłuczce, albo z dużym (i/lub) cofniętym przebiegiem. Białych kruków z tym silnikiem nie ma.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-2020, 06:41 przez paker228.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

2.0T.jedyny SŁUSZNY benzynowy silnik w SC II. Gdyby jeszcze były z automatem 6 biegowym.... Hmmmmm myślę że wtedy by ludzie jeździli nimi do śmierci...

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • A2-eR11, Marcin_kendziro
PatiEK
Zarejestrowani

phI było trochę. phII nie widziałem.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Ja i tak wolalbym kupić np SII PHII z 1.9dci lub 2.0dci niż benzyne 2.0T dajac ile tyś więcej;) moc podobna, częsci, które moga paść również( dwumas, turbo).Biggrin)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(25-03-2020, 10:34)maciej1486 napisał(a): Ja i tak wolalbym kupić np SII PHII z 1.9dci lub 2.0dci niż benzyne 2.0T dajac ile tyś więcej;) moc podobna, częsci, które moga paść również( dwumas, turbo).Biggrin)

z tego co wiem w benzynie nie ma dwumasy

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(25-03-2020, 12:28)Kapitan Powolny napisał(a): z tego co wiem w benzynie nie ma dwumasy
jest

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Qmaty
Zarejestrowani

Dwumas w benzynie przy normalnej jeździe wytrzymuje więcej jak w dizlu.Wymieniałem w moim sprzęgło przy 225 tys. i dwumas był w dobrym stanie-sprzęgło i dwumas było fabryczne.W 2.0T turbina jest chłodzona cieczą więc też ją trochę ciężej zepsuć.Nie masz wtryskiwaczy...pompy wysokiego ciśnienia...które kosztują przy regeneracji.Osobiście to nawet nie spojrzałbym na dizla przy czym mój poprzedni scenic to był dizel.

Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Qmaty za ten post post:
  • h4jt, Marcin_kendziro, pio555
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(25-03-2020, 12:44)Qmaty napisał(a): Dwumas w benzynie przy normalnej jeździe wytrzymuje więcej jak w dizlu.Wymieniałem w moim sprzęgło przy 225 tys. i dwumas był w dobrym stanie-sprzęgło i dwumas było fabryczne.W 2.0T turbina jest chłodzona cieczą więc też ją trochę ciężej zepsuć.Nie masz wtryskiwaczy...pompy wysokiego ciśnienia...które kosztują przy regeneracji.Osobiście to nawet nie spojrzałbym na dizla przy czym mój poprzedni scenic to był dizel.

Otóż to. Też czytałem że ta turbina (ponoć konstrukcja mitsubishi) dzięki chłodzeniu wodą lepiej znosi warunki pracy i z zasady jest raczej idiotoodporna.

Co do całego układu wtryskowego diesla- to niestety, ale przy aucie z takiego rocznika trzeba będzie się liczyć z jego ścisłym doglądaniem i kosztami ( a te do małych nie należą).
Dlatego właśnie szukam benzyny- mniej potencjalnych elementów, które mogą się popsuć

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Kapitan Powolny za ten post post:
  • h4jt, Marcin_kendziro, Qmaty




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości