op
Witam, jako że walczyłem dość długo aby że tak powiem pozbyć się objawu "znikającego" oleju z mojego autka, zrobiłem wszystko to co mogłem zrobić we własnym zakresie a problem pozostał postanowiłem zaprowadzić moją "renię" do mojego kolegi mechanika. Wiem że to mechanik, uważam go za dobrego fachowca ale mimo to mam do was prośbę abyście podpowiedzieli mi na co powinien zwrócić uwagę? co powinien sprawdzić aby zdiagnozować problem z ubywającym olejem. Zawsze co "dwie" głowy to nie jedna, myślę że sam wie co, gdzie i po co ale jednak może coś mu podpowiem z waszą pomocą .
Scenic do mechanika
zapoznałeś się z tym wątkiem?
http://www.scenic-forum.pl/Watek-SCENIC-...ult-Scenic
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
To nic innego nikt nie wymyśli, nie raz temat był wałkowany.
op
Witam , czy możliwe jest że objawy tak jak wcześniej opisywałem w innych tematach czyli ubywający olej (odma czyszczona itp.zawór nowy), po wyciągnięciu bagnetu dymi z wlewu oleju , innych objawów brak a kumpel mechanik stwierdził (ma jeszcze dzwonić) że silnik do remontu (pierścienie itp.)???
Tak
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Jak najbardziej, tak. Pomiar ciśnienia sprężania powie tu wiele.
na marginesie: czy sprawdzane były (wymieniane) uszczelki trzonków zaworów? To częsta droga ubytku oleju i to w dużej ilości. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2016, 17:58 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
op
No więc już minął ponad tydzień jak jestem bez autka , sprawa brania oleju chyba rozwiązana (to się okaże później) i silnik w pewnym stopniu jest "remontowany" (głowica, pierścienie, zawory itp.). Zobaczymy jak będzie, najgorsza to kasa która uszczupli mój domowy budżet (wstępnie 1500zł).
Nowa glowica czy co z nia?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
No dobra, minęły dwa tygodnie i autka nie mam, dziś dzwonię do kumpla a on mi mówi że ponownie rozbiera silnik (chyba go ta robota przerosła) bo po złożeniu i odpaleniu autko strasznie kopciło i pluło (tak mówił) olejem z odmy (chyba dobrze zrozumiałem). Kurcze już nie wiem co tym wszystkim myśleć, kumpel naprawdę dobry (tak mi się bynajmniej wydaje) mechanik ale coś chyba "pokopał" bo nie wiem co to może być. Zadzwonił teraz i powiedział że jak chcę to mogę do niego podjechać to pożyczy mi swój samochód abym miał czy jeździć (z tego wywnioskowałem że mój trochę jeszcze u niego postoi), załamany jestem co się mogło stać?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości