Axles
111
0
3
9
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
śląsk
Axles
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 10:23
op
Cześć, mam pytanie odnośnie trybów wycieraczek bo nie potrafię tego zrozumieć nawet z instrukcją przed oczami.
Zacznijmy od tego, że nie jestem pewien czy mam z tej instrukcji tryb automatyczny czy typowo ręczny.
Te tryby A, B, C, D co to właściwie jest bo ja mam tylko trzy tryby: "wyłączone" oraz "1" i "2". Tryb 2 z tego co zauważyłem jest szybszy od trybu 1.
Może mi ktoś to łopatologicznie wytłumaczyć, miałem dzień temu sytuację, że padał śnieg no i wycieraczki nie chciały pracować, musiałem przekręcać pierścień z jednej 'kropelki' na inną by wycieraczki ruszyły.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 12:07 przez Mati.)
•
mariusz#
1,160
0
426
73
INNY
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Lublin
mariusz#
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 10:31
ustaw wajchę o jeden stopień w dół, następnie weź płyn do mycia szyb w dozowniku lub zwykła wodę i prysnij na szybę w okolice lusterka ( od zewnątrz) , wycieraczki maja ruszyć same. Jeśli nie zadziałają to albo do wymiany żel albo uwalony obwód. oczywiście karta w czytniku i wciśnięty start.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 10:32 przez mariusz#.)
•
Axles
111
0
3
9
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
śląsk
Axles
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 10:49
op
Tak to pewnie zadziała normalnie, nie pisałem ale w trakcie deszczu one normalnie pracują, tyle że mam problem z zrozumieniem tych trybów. a instrukcja wprowadziła mi dodatkowe zamieszanie z jakimiś trybami ABCD.
Zanim zacznę cokolwiek testować musiałbym zrozumieć zasadę ich działania. Przybliżyłeś już mi, że raz w dół to załącza się tryb automatyczny, a kropelki oznaczają intensywność opadów? (mała kropelka gdy małe opady największa gdy duże?). Tryb 2 to to co 1 tyle, że szybciej?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 10:50 przez Axles.)
•
ko-ma
9,470
27
1548
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 10:57
Raz w dół = tryb automatyczny sterowany czujnikiem deszczu w przedniej szybie.
Pierścień z "kropelkami" reguluje czułość czujnika
Można ten tryb przełączyć (interfejsem diagnostycznym) w tryb pracy czasowej - wtedy pierścień reguluje czas przerwy pomiędzy wahnięciami.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
PunkRock86
24,371
58
16479
16,351
INNY
2005
INNY
Pajęczno
U mnie jest jeszcze tak że jak jest ustawione na najszybszym trybie a zatrzymam samochód to wycieraczki zwalniają swoją pracę o około 30 %
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 11:17
(28-11-2017, 10:49)Axles napisał(a): instrukcja wprowadziła mi dodatkowe zamieszanie z jakimiś trybami ABCD.
ABCD to jest od pierscienia z kropelkami na tym przelaczniku wycieraczek
•
Mati
26,543
100
4789
4,452
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 12:06
(28-11-2017, 11:04)PunkRock86 napisał(a): U mnie jest jeszcze tak że jak jest ustawione na najszybszym trybie a zatrzymam samochód to wycieraczki zwalniają swoją pracę o około 30 % w każdej tak jest, że jak masz jakiś tryb ustawiony i się zatrzymasz to przechodzi na postoju o jeden tryb w górę.
jak będziesz mieć ust na wolne ciągłe i się zatrzymasz to będą przerywane
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Mati za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to Mati for this post
• diabeł 02, PunkRock86
mariusz#
1,160
0
426
73
INNY
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Lublin
mariusz#
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 13:43
(28-11-2017, 11:04)A2-eR11 napisał(a): ABCD to jest od pierscienia z kropelkami na tym przelaczniku wycieraczek Biggrin NIe. ABCD to jest położenie wajchy a przerwa w czasowym działaniu wycieraczek( pozycja B dla wajchy ) ustalana jest za pomocą pierścienia 2.
jak chcesz tryb przerywany to wajcha na pozycje B i kręcisz pierścieniem jak ci pasuje od malej kropli po dużą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 14:07 przez Mati.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi mariusz# za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to mariusz# for this post
• A2-eR11
Mati
26,543
100
4789
4,452
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 28-11-2017, 13:46
(28-11-2017, 10:23)Axles napisał(a): musiałem przekręcać pierścień z jednej 'kropelki' na inną by wycieraczki ruszyły. w takim przypadku kończy CI się kolego żel przy czujniku, albo odpowiednim diagnoskopem ustawić by te "kropelki" odpowiadały za czas, a nie za natężenie deszczu, albo dodać sprawdzić odpowiednią ilość żelu.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
PunkRock86
24,371
58
16479
16,351
INNY
2005
INNY
Pajęczno
(28-11-2017, 13:43)mariusz# napisał(a): (28-11-2017, 11:04)A2-eR11 napisał(a): ABCD to jest od pierscienia z kropelkami na tym przelaczniku wycieraczek Biggrin NIe. ABCD to jest położenie wajchy a przerwa w czasowym działaniu wycieraczek( pozycja B dla wajchy ) ustalana jest za pomocą pierścienia 2.
jak chcesz tryb przerywany to wajcha na pozycje B i kręcisz pierścieniem jak ci pasuje od malej kropli po dużą.
Ale to nie ja napisałem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 14:08 przez Mati.)
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
|