op
Cześć,
Chciałem się zorientować jak dużo jest roboty z wymianą rury łączącej intercooler z przepustnicą (silnikiem).
Powód wymiany - to niewielkie ilości oleju na alternatorze pod harmonijką rury.
Od strony silnika, dostęp wygląda na łatwy.
Jak się dostać od strony intercoolera - trzeba zdejmować nadkole / zderzak?
Równolegle z rurą intercoolera idzie cieniutki wężyk do czujnika ciśnienia zamontowanego na silniku.
W jaki sposób wężyk czujnika jest połączony z rurą intercoolera? Jest wklejony / wkręcony? Trzeba go wymieniać razem z rurą intercoolera?
Jaką rurę polecacie na wymianę oryginał, zamiennik?
Chciałem się zorientować jak dużo jest roboty z wymianą rury łączącej intercooler z przepustnicą (silnikiem).
Powód wymiany - to niewielkie ilości oleju na alternatorze pod harmonijką rury.
Od strony silnika, dostęp wygląda na łatwy.
Jak się dostać od strony intercoolera - trzeba zdejmować nadkole / zderzak?
Równolegle z rurą intercoolera idzie cieniutki wężyk do czujnika ciśnienia zamontowanego na silniku.
W jaki sposób wężyk czujnika jest połączony z rurą intercoolera? Jest wklejony / wkręcony? Trzeba go wymieniać razem z rurą intercoolera?
Jaką rurę polecacie na wymianę oryginał, zamiennik?