Mati
26,544
100
4790
4,453
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 22-07-2018, 22:44
nie patrz na kreski, popatrz na cały wyświetlacz obejmij go wzrokiem w całości, czy właśnie ta jak pokazałeś na zdjęciu druga kreska nie jest w połowie całości? myślę że jest prawie w połowie i to jest właśnie prawidłowa temp.
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
servoos
54
0
16
16
SC III ph I
2011
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Grójec
servoos
Zarejestrowani
— 24-07-2018, 07:31
W swoim sprawdzałem kiedyś Torque'm to 50 st zapala się połowa pierwszego kwadracika, a po 60 st pali się pierwszy w całości.
Drugi kwadracik podzielony jest na 3 kawałki, więc na logikę: 1/3 drugiego to 70st, 2/3 - 80 i pełny drugi 90st.
Rafał Rafał
19
0
0
8
SC III ph II
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
zawiercie
A pytanko moje podłącze do tego tematu bo coś ma wspolnego.
Więc czasami a tym bardziej teraz też mi wskoczą dwa prostokaciki temperarury ale dodatkowo silnik jak normalnie ma obroty stałe na biegu jałowym to również czasami odczuwam i widze na obrotomierzu jak zaczyna lekko falowac tak do 1000 obrotow i spada. Zainteresowało mnie to gdyż zauważyłem ten fakt po przejechaniu 20km.Do tego po przejechaniu tego odcinka bije gorącem po podniesieniu maski w po odkreceniu korka wlewu oleju wydobywa sie rak jakby gorące białe ( powietrze czy para). Rozumiem jak bym jechał na klimatyzacji ale przy tsk krtkim odcinku. Silnik 1.6 dci 2011 . Co o tym myślicie.
•
bologno
520
1
69
107
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 18-10-2020, 18:08
Dzisiaj wracając od znajomych autostradą, postanowiłem na jakiś czas zarzucić niski bieg, żeby przegonić trochę pojazd. Jechałem przez 10 minut z obrotami ponad 5 tysięcy przy prędkości około 130km/h. Zauważyłem, że po chwili wskaźnik temperatury płynu chłodzącego zaczyna wskazywać coraz niższą temperaturę, zamiast trzymać ją w połowie. Po wrzuceniu wyższego biegu (tj. zmniejszeniu obrotów) i zachowaniu tej samej prędkości, wskaźnik w parę sekund wrócił do połowy, czyli tak jak powinno być. Sprawdziłem kilka razy i za każdym razem to samo. Na bardzo dużych obrotach spada temperatura wskazywana, natomiast na niższych obrotach mogę jechać nawet 170km/h i trzyma wskaźnik jak trzeba. Miał, ktoś podobny przypadek? Co może być nie tak? Może przy tak wysokich obrotach pompa wody szybko pompuje i wydajność układu chłodzenia jest zbyt duża?
•
Przy tej samej prędkości a na wyższych obrotach pompa jest wydajniejsza i lepszy obieg.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi itek za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to itek for this post
• bologno
Mati
26,544
100
4790
4,453
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 18-10-2020, 19:19
@ itek pompa pompa ale nie powinno być takie coś.,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2020, 19:21 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Mati for this post
• bologno
Nie powinno tak się dziać przy normalnej jeździe ale katując przez 10 min na 5 tys. obr. to wszystko jest możliwe.
•
bologno
520
1
69
107
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 18-10-2020, 19:57
Dodam że mam LPG, przez co do obiegu u mnie wchodzi też około 1,5 litra płynu chłodzącego więcej. Może większa ilość płynu także, zwiększa wydajność chłodzenia...
•
Większa ilość płynu stabilizuje kontrolę temperatury, więc wg. mnie to nie to.
Jeśli przy normalnej jeździe jest ok, to nie szukaj "dziury"
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi itek za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to itek for this post
• bologno
Slepak1987
57
0
6
13
SC III ph II
2012
1.6 16v 110KM, 2012-2013
Gdańsk
Prawidłowa temperatura silnika to ile palących się kwadratów na desce? Dwa z pięciu z czego piąty jest czerwony mały ?(drugi zapalony w całości)
•
|