SCENIC III Przyrząd do wkręcania tylnych tłoczków hamulcowych - elektryczny ręczny
A nie lepiej kupic zestaw za 20-30zl z allegro? Ja kupiłem za 19zl pomógł w wielu autach
![]()
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
W SC III są serwomotorki. Tłoczki się cofa diagnoskopem i adaptuje po wymianie klocków.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odkręć silniczek (dwie śruby) w wystającą oś włóż klucz torks i obracaj jednocześnie wciskając tłok hamulca, robiłem tak już dwa razy i nie potrzeba clipa ani trybu serwisowego
(07-03-2019, 16:35)lolo001 napisał(a): Odkręć silniczek (dwie śruby) w wystającą oś włóż klucz torks i obracaj jednocześnie wciskając tłok hamulca, robiłem tak już dwa razy i nie potrzeba clipa ani trybu serwisowegow PH I nie ale w PH II juz tak
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Wystarczy odpuścić hamulec, odpiąć przewody a następnie za pomocą specjalnie przygotowanych przewodów z wsuwkami połączyć zamieniając biegunowość i zaciągnąć hamulec. Tłoczki zamiast docisnąć klocki cofną się. Po wymianie podpiąć wszystko "oo staremu". Po uruchomieniu silnika wywali błędy ABS i ESP przed pierwszym ruszaniem zwolnić ręcznie i przejechać spokojnie kilkadziesiąt metrów kilka razy hamują. Następnie rozpędzić się powyżej 50 km/h i też Przyhamować. Błędy znikną. Przerobione 2 razy w moim ph3 2013r.
pio555 napisał 10-01-2020, 20:57:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2020, 20:57 przez pio555.) (10-01-2020, 20:40)Arleta Zarzycka napisał(a): Wystarczy odpuścić hamulec, odpiąć przewody a następnie za pomocą specjalnie przygotowanych przewodów z wsuwkami połączyć zamieniając biegunowość i zaciągnąć hamulec. Tłoczki zamiast docisnąć klocki cofną się. Po wymianie podpiąć wszystko "oo staremu". Po uruchomieniu silnika wywali błędy ABS i ESP przed pierwszym ruszaniem zwolnić ręcznie i przejechać spokojnie kilkadziesiąt metrów kilka razy hamują. Następnie rozpędzić się powyżej 50 km/h i też Przyhamować. Błędy znikną. Przerobione 2 razy w moim ph3 2013r. Dokładnie tak jak pisze Arleta Zarzycka z tą różnicą, że miałem inną procedurę z błędami. Po odpaleniu silnika zaciągnąłem hamulec, ruszając nastąpiło automatyczne zwolnienie i błędy same znikły ... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2020, 21:06 przez JERZY.)
Clip podlaskie 602 158 631
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości