OGÓLNE Szarpanie przy ok 2 tys obrotów.
(04-08-2016, 19:41)rustin napisał(a): Nikt? (08-08-2016, 01:44)rustin napisał(a): Dziękiprzecież nikt nie naprawi Ci auta ze złotej kuli... (03-08-2016, 08:23)diabel napisał(a): jeszcze bym wężyki odmy sprawdził. No i trzeba by pod kompa podpiąć sprawdzić błędy.czy coś z tych rzeczy sprawdziłeś? podpiąć pod kompa to raczej nie znaczy sprawdzić elm-em znajdź kogoś z clip-em
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
Szklanej kuli nie ale wiedzę na temat ciśnienia w kolektorze czy jak padają cewki chyba niektórzy mają, i włożyć nie trzeba. Pytałem o to i odpowiedzi nie dostałem.
Błędów nie ma Pytalem też jak sprawdzic wężyki odmy Wysłane z mojego C3 (08-08-2016, 20:15)rustin napisał(a): Błędów nie maale sprawdzałeś na clip-ie? czy tylko na podstawie elm-a? Elm ma strasznie okrojone możliwości (08-08-2016, 20:15)rustin napisał(a): Pytalem też jak sprawdzic wężyki odmymało kto ma na forum taki silnik jak Ty.. może dlatego nie uzyskałeś odpowiedzi (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2016, 20:25 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
Nie clip, byłem w warsztacie i tam mieli jakiś profesjonalny sprzęt, coś na C była na opakowaniu.
Wysłane z mojego C3
op
Z chipem u nas to jakaś masakra, nikt nie ma.
Możesz podrzucić linka do tego użytkownika co go ma? Wysłane z mojego C3
w Zamościu na spocie powinien być clip chip-ować to się będą chłopy wieczorem
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości