SCENIC I PH II Wymiana oleju DP0
Cieszę się że mogłem pomóc
Ja wymieniłem olej w swojej skrzyni w poniedziałek. Poszło 3.5 L oleju -Revanol. Znajomy mechanik również nic nie kasowal w kompie.
dobry mechanik to podstawa. Ja też już spotkałem w swoim życiu wielu magikow oszustow... oby się okazało że to jakaś błahostka. Tego życzę.
Super opisówka z rysunkiem, przyda się na pewno niejednemu
Teraz pytanie skąd taki przewód przelewowy wytrzasnąć? Chociaż czytając tu i tam nikt o tym nie wspominał nigdzie. Aktualizacja 1. Przewód przelewowy, to ten kontrolny kominek... Dzisiaj chwile dopiero znalazłem aby zmienić sobie olej w skrzynce i sie poddałem. Zamiast podwójnego korka takiego jak tutaj: mam coś takiego z pojedynczym zwykłym korkiem: I teraz o co tu chodzi? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2015, 18:33 przez A2-eR11.)
Ktoś coś wie?
______________________________________________ Nikt nic nie wie widać ;) Zadzwoniłem do specjalisty od ASB i dowiedziałem się, że posiadam nowszy typ tej skrzyni biegów i posiada ona zmodyfikowany korek właśnie. To co widać u mnie na zdjęciu właśnie. Jest jeden korek, który się odkręca, wypuszcza się olej i dopiero wtedy w środku jest na imbus do odkręcenia rurka przelewowa - kontrolna. Trzeba uważać przy jej wykręcaniu/wkręcaniu bo jest ona wykonana z tworzywa sztucznego. Procedura wymiany jest bez zmian. Teraz już mogę samemu zmienić sobie olej w ASB. Najgorszy jest tylko dostęp do korka wlewu oleju z góry skrzyni. Bo zasłania go cięgno sterowania skrzyni od dźwigni i rura metalowa od turbo chyba.. Teraz tylko muszę znaleźć czas na to i kanał. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2015, 10:00 przez A2-eR11.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości