Tylne nadkola


bodo
Zarejestrowani

Nie jest tajemnicą że bolączką Sceniców tych produkowanych do 2003 r są rdzewiejące tylne nadkola i progi z tyłu . W moim nowym nabytku też niestety widać na nadkolach od wewnętrznej strony lekkie ślady korozji . Co zrobić ? Jak zabezpieczyć nadkola zanim rdza przejdzie na zewnetrzną stronę nadkola i zeszpeci wygląd auta ?

[Obrazek: 774c8bfe4ed15f5fmed.jpg][Obrazek: af459c7e66c04ce8med.jpg][Obrazek: 3f9d79f2c0dc1745med.jpg][Obrazek: eb608c180467ad5cmed.jpg][Obrazek: b8ab8def37523485med.jpg][Obrazek: 798f5910e92717cemed.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2016, 17:00 przez bodo.)

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Pozostają zaprawki. Zedrzeć do zdrowego, pociągnąć Cortaninem, wyrównać i zalakierować.
Z resztą był już taki wątek; coś w stylu „Drobne naprawy lakiernicze”. Poszukaj.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-06-2016, 09:51 przez filozof.)

[Obrazek: icon4.png]
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
A Yanosikowa sygnaturka mnie wkurza :/
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Ja u siebie zeszlifowalem do golego a na to ocynk i do dzis nie ma tam sladu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-06-2016, 19:30 przez maciej1486.)

Odpowiedz
bodo
Zarejestrowani

Jak ocynk ? W sprayu ?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Tak

Odpowiedz
bodo
Zarejestrowani

Wystarczył mały odprysk do samej blachy ( dolna część zdjęcia ) i już jest raczysko ! Mała prawie niewidoczna kropeczka a później potrafi tak spieprzyć auto ! Evil Czyż nie mogli zrobić tylne błotniki i całe progi z blachy ocynkowanej ? Jak zwykle oszczędności ! A może to jest ocynk tylko d..piasto wytrawiony ? Kolor groszkowy dobry jest na kurz ale zły na parchy bo widać nawet najmniejszego parcha . Mam Megankę w kolorze bordowym . Tam parchów nie widać . Biggrin

[Obrazek: d528bf4c525b7cf3med.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2016, 07:53 przez bodo.)

Odpowiedz
bodo
Zarejestrowani

Dzisiaj byłem u lakiernika by obejrzał te parchy na tylnych nadkolach . Stwierdził że rdza wyłazi od środka . Woda dostaje się pomiędzy łączenie zewnętrznego i wewnętrzego łączenia blach nadkola . Drugi problem to że parę pęcherzy widać na zewnętrznej stronie nadkola na wysokości progu . Problem byłby z malowaniem tak by potem nie rzucało się w oczy .

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Że woda tam się dostaje to norma.Nadkola zewnętrzne i wewnętrzne są tylko klejone do siebie.Zewnętrzne ma ten rant który widzisz od strony koła. Wewnętrzne jest proste,bez tego rantu.Widać że gość się nie zna.
Wszystko można zrobić tak żeby nie było widać. 
Podejdź do innego,bo ten coś kręci. 
Robię takie rzeczy i wiem że raczej da się to zrobić bez problemów. 
Daj fotkę z boku auta jak to wygląda.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM bez FAP
był 
Scenic I ph II Spotway 2002 1,9dCi 102KM
Scenic I ph I 1998 1,9dTi 98KM


Odpowiedz
bodo
Zarejestrowani

Teraz jestem w pracy . Jutro zrobie jeszcze jakies dodatkowe fotki . A co sadzisz na podstawie tych zdjec, ktore juz zamiescilem ? Jak to wyglada ?

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Nie jest źle.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM bez FAP
był 
Scenic I ph II Spotway 2002 1,9dCi 102KM
Scenic I ph I 1998 1,9dTi 98KM


Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości