Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wybija płyn wspomagania.


Minio
Zarejestrowani

op Zaczęło mi wybijać w mojej Reni 2.0 8v 99r. płyn wspomagania przez korek w zbiorniczku. Ktoś coś może pomóc, czy może to być pompa na wykończeniu lub maglownica. Auto już wiekowe ale muszę jeszcze do stycznia nim pośmigać. Może macie jakiś pomysł. Dzieki

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
Pytanie jeszcze czy wspomaganie działa prawidłowo ? Może być to wina pompy ale nie koniecznie. Układ jest szczelny ? Może łapie gdzieś lewe powietrze.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2020, 12:33 przez PunkRock86.)

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Minio
Zarejestrowani

op Wspomaganie działa, kręci normalnie Mam wrażenie, że w płynie po otwarciu zbiorniczka widać delikatnie pęcherzyki powietrza, ale to takie delikatne.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2020, 12:45 przez Minio.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Albo oleju za dużo, albo układ się gdzieś zapowietrza.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2020, 17:55 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Minio
Zarejestrowani

op Zapowietrza się układ,dzisiaj sprawdzałem idą bombelki powietrza. Jak jeżdżę to się uspokaja i znowu rano odgłosy jak by coś tarło, ale po kilku ruchach kierownicą wszystko się znowu uspokaja. Jak to odpowietrzyć, może to przez maglownicę dostaje się gdzieś powietrze?

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Odpowietrzacz kręcąc kierownica w każdą stronę do oporu. Kilka razy.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
itek
Hydrauliczny układ wspomagania najczęściej zapowietrza się poprzez nieszczelność pomiędzy zbiorniczkiem a pompą. Pompa zasysając olej ma duży opór szczególnie jak jest zimno (gęsty olej), więc jeżeli gdziekolwiek jest szczelinka to bierze powietrze i miesza, stąd ta "piana".
Podociągać opaski i sprawdzić filtr w zbiorniczku-zabity stawia opór. Zakładam, że poziom oleju jest prawidłowy. Nieszczelności za pompą w układzie to tylko wycieki. Jest tam już ciśnienie i to coś innego, nie pieni a ubywa.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości