Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Renault Scenic 2 2004r. 1.9 dci olej na klapie


Ryba4
Zarejestrowani

op Witam,
Cała tylna klapa jest w oleju, dymi,  wymieniane były pierścienie i jest wsadzona nowa turbina.
Gdy jadę brakuje mu mocy(max 4 tyś. obrotow), czasem tak jakby na chwile się załączy na niższych biegach,  na zegarach wyskakuje Check

Czy mógłby ktoś pomóc czym jest to spowodowane?
Mati napisał 12-01-2017, 14:30:
popraw dane auta w profilu

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2017, 14:30 przez Mati.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Raczej bez podpiecie komp mozna tylko sie domyslac. Egr sprawdzany?

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Andrew1975
Zarejestrowani

Miałem podobnie w moim scenic , udrożnilem odme a olej mi leciał z łączenia silnika i skrzyni. Wymieniłem uszczelniacz na wale i było ok. Również miałem plamy oleju na klapie.

Sent from Galaxy Note 4

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(12-01-2017, 14:19)Ryba4 napisał(a): Cała tylna klapa jest w oleju, dymi,  wymieniane były pierścienie i jest wsadzona nowa turbina.
zapewne dalej oleju ubywa?
jeśli miałeś remont silnika i turbiny to reklamacje składaj

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

po wymianie turbo często kopci i leje olejem po klapie

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

ale nie powinno Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Ryba4
Zarejestrowani

op Wyskakuje check injection i check emisjion, moze byc to spowodowane tym ze wtryski leją, podobno poprzedni wlasciciel wymienial.
Zaraz podepne komputer

Odpowiedz
Ryba4
Zarejestrowani

op Przeczyściłem egr, pokasowałem błędy i pojechałem na jazdę próbną. W czasie jazdy zaobserwowałem ze po naciśnięciu pedału przyspieszenia zapala sie servis i check injection, po puszczeniu gaśnie. Po podłączeniu do komputera zostały takie błędy:
Df012:  -Napięcie zasilania czujników 2                      -Napięcie zbyt niskie                       -Nieciągły
DF209: -Czujnik położenia zaworu EGR                     -Zwarcie lub obwód przerwany    -Nieciągły
DF009: -Potencjometr położenia pedału ścieżka 2   - Zwarcie lub obwód przerwany   -Nieciągły

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2017, 17:28 przez Ryba4.)

Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

potencjometr pedału gazu ?

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

DF012 czujnik ciśnienia doładowania (wpięty w rurę idącą nad chłodnicą do kolektora ssącego)
DF009 zapewne uszkodzony potencjometr na pedale gazu
DF209 może dotyczyć uszkodzenia części elektronicznej EGR ale też uszkodzenia czujnika-zaworu podciśnienia (przykręcony do kolektora ssącego idą do niego wężyki i kostka).

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości