kotleto
6,938
31
3865
460
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 11-09-2024, 16:14
Oglądałem jakiś czas temu, to jest warsztat 10km ode mnie
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka
•
pawlosio
1,393
6
413
74
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
łódź
pawlosio
Zarejestrowani
— 11-09-2024, 19:53
op
Nie podważam takiej naprawy silnika....ale nie wiem czy ja miałbym siły, chęci, nerwy, czas na to...
•
kotleto
6,938
31
3865
460
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 11-09-2024, 20:23
Koszt takiej naprawy porównywalny z wymianą, papla zakłada inne tuleje, podobno niezniszczalne więc teoretycznie zostaje frajda z jazdy 
Ale to jest ciężka decyzja.
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka
•
ljs_ljs_ljs
586
-1
111
77
SC III ph I
2009
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Skawina
A ja mam inne pytanie. Czy do takiego GS3 z silnikiem 1.4 tce ( założmy padnietym),
mozna założyc ten legendarny 2.0 Turbo 16V F4RT . ( Tak wiem silnik o wiele drozszy).
I czy taka wymiana na 2.0 turbo wymaga wiecej wkładu pracy niz wymiana z 1.4 tce na muła 1.6
•
pio555
31,851
127
11458
3,138
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 12-09-2024, 07:21
(12-09-2024, 07:16)ljs_ljs_ljs napisał(a): mozna założyc ten legendarny 2.0 Turbo 16V F4RT wszystko mozna załozyc tylko kwestia kosztów
(12-09-2024, 07:16)ljs_ljs_ljs napisał(a): I czy taka wymiana na 2.0 turbo wymaga wiecej wkładu pracy niz wymiana z 1.4 tce na muła 1.6 koszta x2
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
siwusek216
6,191
17
4481
3,443
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
(11-09-2024, 20:23)kotleto napisał(a): Koszt takiej naprawy porównywalny z wymianą, papla zakłada inne tuleje, podobno niezniszczalne więc teoretycznie zostaje frajda z jazdy 
Ale to jest ciężka decyzja.
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka
Może się mylę i nie oglądałem filmiku dla mnie ten silnik ma problem ze sztywnością bloku i żadna tuleja bez kołkowania go nie uratuje, ewentualnie przedłuży agonię.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
szymin89
419
1
86
43
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Berlin/Augustów
szymin89
Zarejestrowani
— 15-11-2024, 19:12
Taka nieśmieszna sytuacja z regeneracją silnika po kompletnej masakrze. Mój szef kupił żonie Audi rs3, 2.5 litra 5 cylindrów, po zaczipowaniu na 500 koni silnik wyzionął ducha na autostradzie przy pedale w podłodze- zły program jak i delikatny silnik. Silnik był tulejowany, najpierw stukał i rzucał błędami o spalaniu stukowym a po ponownej naprawie zaczął brać płyn chłodniczy. Koszt nowego silnika 25 k€ a naprawa starego miała kosztować 12k€ a koniec końców kosztowało to około 18k€. Jak widać z gowna bata nie ulepisz, żeby nie wiem ile za naprawę zapłacić.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi szymin89 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to szymin89 for this post
• pio555
3Altair33
2
0
0
0
SC II ph II
2006
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Tarnów
Hej, czy ktoś ma jeszcze namiary na magika? Niestety wcześniejsze linki już nie działają.
•
rafal18031988
620
2
177
76
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
wodzislaw slaski +10
Nie wiem czy aktualne, sam mam 1.4 więc trzymam w razie w.
Załączone pliki
Miniatury
•
pawlosio
1,393
6
413
74
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
łódź
pawlosio
Zarejestrowani
— 17-08-2025, 14:52
op
(17-08-2025, 10:11)rafal18031988 napisał(a): Nie wiem czy aktualne, sam mam 1.4 więc trzymam w razie w.
Jest tu nr tel
•
|